zaterdag 14 mei 2011

Altijd wat / CWDQ update

Goedemorgen dames, het is weer de 14de van de maand. Tijd voor de Civil War Diary update. Maar het is al weer raak. De update van vorige maand heb ik gemist omdat ik onverwachts er niet was. Deze maand ben ik wel thuis, ik heb de afgelopen maand weer hard gewerkt aan de sashings en ik heb gisteravond al keurig foto's gemaakt. En nu laat Blogger me in de steek.

De laatste twee dagen kon ik niets eens aanloggen op mijn site maar tot mijn opluchting kon dat vanochtend wel. Alleen krijg ik nu geen foto's geplaatst. Wat ik ook doe, het mislukt. Jullie moeten me dus op mijn woord geloven dat ik weer drie rijen van sashings heb voorzien en dat ik ook mijn laatste blok gemaakt heb (blok nummer 100!). Foto's volgen jammer genoeg later; hoop ik.

Ik ga snel kijken wat de andere dames gedaan hebben, je vindt hun websites aan de linkerkant, en of andere bloggerdames meer succes hebben dan ik. Later vandaag zal ik opnieuw proberen om mijn foto's te plaatsen.

8 opmerkingen:

Heleen zei

Jammer dat we niks kunnen zien. Maar dan kom ik eerdaags nog wel eens kijken. Wat ben je al ver (zegt ze jaloers!!) nu kun je alles in elkaar zetten. Ik haak ook weer aan en heb 3 blokjes gemaakt.

Gerda Hartman zei

Ik weet dat je er hard mee bezig bent hoor. Ik ben je getuige (lol) en ik zie ze vast in het eggie dinsdag wel. Heb hier nog meer gemist zie ik. Wat leuk om te zien dat je met de jurken bezig bent waarover je vertelde en de ijsbeer foto's zijn zo schattig. Tot dinsdag.

katrien zei

OOO,jammer dat blogger niet mee wil,ik kom wel nog eens langs om te zien of het gelukt is met de foto's.

Lida zei

Nu meis dan laat je ze ons dan toch volgende maand zien, heb je een dubbele lading! Maar ik had gisteren ook moeite met blogger, kreeg geen reacties geplaatst, dus we begrijpen het helemaal! Fijn weekend,
Lida

Marjan zei

Dat is zo vervelend, als de techniek je in de steek laat. Mijn laptop begaf het juist voor het plaatsen van mijn CWD-update... moest ik toch even wat anders verzinnen! Bij mij is het gelukt; bij jou komt het vast ook weer goed en dan kom ik gewoon nog eens kijken hoor! Groeten,
Marjan

Guusje, zei

Wat vervelend dat Blogger zo raar doet, ik heb er ook al last van bij mijn laatste bericht zijn er zomaar reacties verdwenen. Gelukkig is alles nu opgelost tenminste bij mij.

Inge Slaats zei

Ik geloof je op je woord, Petra en hoop voor jou dat je weer snel foto's kunt plaatsen.
Ik heb genoten van je foto's van de dierentuin.

Fijne zondag,
Inge

inge zei

hopelijk is blogger rap weer in orde! ik las bij nog mensen dat er problemen waren