woensdag 11 september 2013

Tussendoor bericht NI

Op het internet las ik ergens dat september "National Sewing Month" is. Voor mij geldt dat wel een beetje. De temperatuur is een stuk lager en op dit moment heb ik wat meer tijd. De afgelopen week heb ik mijn 4 blokjes van de Nearly Insane Quilt gemaakt. Die blokjes laat ik echter pas op 22 september zien.

En zowaar mag ik binnenkort een nieuwe outfit voor DD gaan maken. We moeten alleen nog stof gaan kopen en ik moet op zoek naar een patroon dat ik aan haar wensen aan kan passen. Het hoeft pas half november af dus ik heb nog even.

Niet voor deze maand maar alvast voor oktober, ben ik begonnen met blokje 18 van de NI quilt. Dit is het blokje met de meeste stukjes; 229! Volgens mij ben ik half insane als ik dit blok af heb. Ik ben hier vast wat langer mee bezig dan met de 4 blokjes voor septerber. Vandaag ben ik begonnen. De eerste 22 stukjes zitten aan elkaar, slecht 207 te gaan.

1 opmerking:

inge zei

wat leuk dat je blokjes al klaar zijn. ik schreef vandaag toevallig ook over NI